.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازنشر/ بانک مرکزی الزامات و فرآیندهای اجرایی تکالیف قانونی ناظر بر انسداد وجوه حساب‌های بانکی متعلق به صادرکننده چک برگشتی و نحوه رفع انسداد از وجوه مسدود شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود + جزئیات
بازنشر/ بانک مرکزی الزامات و فرآیندهای اجرایی تکالیف قانونی ناظر بر انسداد وجوه حساب‌های بانکی متعلق به صادرکننده چک برگشتی و نحوه رفع انسداد از وجوه مسدود شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.(ادامه)
بانک مرکزی الزامات و فرآیندهای اجرایی تکالیف قانونی ناظر بر انسداد وجوه حساب‌های بانکی متعلق به صادرکننده چک برگشتی و نحوه رفع انسداد از وجوه مسدود شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. دارندگان دسته چک بخوانند/ حساب‌های بانکی این افراد مسدود می‌شود
بانک مرکزی الزامات و فرآیندهای اجرایی تکالیف قانونی ناظر بر انسداد وجوه حساب‌های بانکی متعلق به صادرکننده چک برگشتی و نحوه رفع انسداد از وجوه مسدود شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری عوامل پرداخت وام غیرقانونی ۵۰ میلیارد تومانی در یک بانک خبر داد. دستگیری مدیران و کارکنان ارشد یک بانک
دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری عوامل پرداخت وام غیرقانونی ۵۰ میلیارد تومانی در یک بانک خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: تیم نساجی مازندران با ارائه یک بازی بسیار ضعیف برابر نوبهار ازبکستان تن به شکست سه بر یک داد. «نوبهار» آرزوهای نساجی را خزان کرد/حذف اولین نماینده فوتبال ایران
شمال نیوز: تیم نساجی مازندران با ارائه یک بازی بسیار ضعیف برابر نوبهار ازبکستان تن به شکست سه بر یک داد.(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
قابلیت مقابله با انواع خاص موشک‌های هایپرسونیک را داریم/ سامانه باور ۳۷۳ پاسخگوی تهدیدات فضایی است/ امکانات ویژه‌ای برای مقابله با موشک‌های بالستیک داریم/ با دفاع لیزری بعضی از تهدیدات را ناکام می‌گذاریم ....(خبر)
(ادامه)
رفتن سیما ثابت از شبکه اینترنشنال را باید از اتفاقات با اهمیتی دانست که لابه لای خبر های روزانه در حال محو شدن است. رفتن سیما ثابت چه اهمیتی دارد؟
رفتن سیما ثابت از شبکه اینترنشنال را باید از اتفاقات با اهمیتی دانست که لابه لای خبر های روزانه در حال محو شدن است.(ادامه)
محرمیان گفت: در برنامه هفتم مقرر شده بانک مرکزی چک‌های کاغذی را جمع کند و تنها باید از چک الکترونیک استفاده شود. چک کاغذی حذف می‌شود
محرمیان گفت: در برنامه هفتم مقرر شده بانک مرکزی چک‌های کاغذی را جمع کند و تنها باید از چک الکترونیک استفاده شود.(ادامه)
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

در قانون جدید عنوان «ردصلاحیت» حذف شده / با سه عنوان «تأییدصلاحیت»، «عدم تأییدصلاحیت» و «عدم احراز» مواجه هستیم
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است. (ادامه)
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ ۲۱ مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم به‌مدت یک هفته انجام می‌شود. آغاز ثبت‌نام غیرحضوری وام بازنشستگان از شنبه ۲۱ مرداد
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ ۲۱ مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.(ادامه)
سود وام اربعین ۱۴۰۲ براساس مصوبه شورای پول و اعتبار ۲۳ درصد خواهد بود. با این اوصاف کسی که موفق به دریافت تسهیلات ۱۰ میلیونی وام اربعین ۱۴۰۲ می‌شود، باید ظرف شش ماه چیزی نزدیک ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به‌عنوان بازپرداخت اقساط به بانک برگرداند. همه‌چیز درباره وام اربعین ۱۴۰۲؛ شرایط و محاسبه اقساط
سود وام اربعین ۱۴۰۲ براساس مصوبه شورای پول و اعتبار ۲۳ درصد خواهد بود. با این اوصاف کسی که موفق به دریافت تسهیلات ۱۰ میلیونی وام اربعین ۱۴۰۲ می‌شود، باید ظرف شش ماه چیزی نزدیک ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به‌عنوان بازپرداخت اقساط به بانک برگرداند.(ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: مردم از ابتدای مهر ماه چک‌های غیر صیادی را فقط می‌توانند در بانک صادرکننده نقد کنند؛ این عمل به دلیل ایجاد محدودیت برای چک‌های قدیمی است تا افراد به سمت چک‌های صیادی حرکت کنند. خبر مهم برای دارندگان دسته چک های غیر صیادی
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: مردم از ابتدای مهر ماه چک‌های غیر صیادی را فقط می‌توانند در بانک صادرکننده نقد کنند؛ این عمل به دلیل ایجاد محدودیت برای چک‌های قدیمی است تا افراد به سمت چک‌های صیادی حرکت کنند.(ادامه)
علی کریمی فقط برای خرید و تملک باشگاه سپید رود از دسته چک خواهرش چک‌های بی محل نکشیده که حتی برای تسویه حساب با اعضای کادر فنی تیم هم از چک‌های حساب خواهرش کشیده است. رونمایی از چک بی‌محل دیگری که علی کریمی از حساب خواهرش کشید+ سند
علی کریمی فقط برای خرید و تملک باشگاه سپید رود از دسته چک خواهرش چک‌های بی محل نکشیده که حتی برای تسویه حساب با اعضای کادر فنی تیم هم از چک‌های حساب خواهرش کشیده است.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تا ۳۱ خرداد ادامه دارد و متقاضیان دریافت این تسهیلات ضامن نیاز ندارند. ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه تامین‌اجتماعی تا پایان خرداد ادامه دارد/ ضامن نیاز ندارد
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تا ۳۱ خرداد ادامه دارد و متقاضیان دریافت این تسهیلات ضامن نیاز ندارند.(ادامه)

در صورت مسدودسازی بخشی از مبلغ چک در حساب جاری صادرکننده آن توسط سامانه محچک، این شخص می‌تواند با واریز مبلغ کسری چک نسبت به رفع سوءاثر چک اقدام کند. بخشنامه جدید بانک مرکزی برای رفع سوءاثر چک
در صورت مسدودسازی بخشی از مبلغ چک در حساب جاری صادرکننده آن توسط سامانه محچک، این شخص می‌تواند با واریز مبلغ کسری چک نسبت به رفع سوءاثر چک اقدام کند.(ادامه)

اگر خطای پنالتی عارف غلامی در دقیقه ۱۹ بازی با نساجی اعلام می‌شد، معلوم نبود چه سرنوشتی برای این بازی رقم می‌خورد و عجیب اینکه عارف با وجود سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال ایران، هنوز دست و پایش در محوطه جریمه خودی مبتدیانه کار می‌کند. پیروزی استقلال با چهار گل بر نساجی بحران‌زده باعث شد همگان این پیروزی پرگل را ببینند و تمجید کنند و کمتر کسی روی نقاط ضعف آبی‌پوشان در این دیدار زوم کند! 3 عاملی که می‌تواند باعث ناکامی استقلال در فینال شود
اگر خطای پنالتی عارف غلامی در دقیقه ۱۹ بازی با نساجی اعلام می‌شد، معلوم نبود چه سرنوشتی برای این بازی رقم می‌خورد و عجیب اینکه عارف با وجود سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال ایران، هنوز دست و پایش در محوطه جریمه خودی مبتدیانه کار می‌کند. پیروزی استقلال با چهار گل بر نساجی بحران‌زده باعث شد همگان این پیروزی پرگل را ببینند و تمجید کنند و کمتر کسی روی نقاط ضعف آبی‌پوشان در این دیدار زوم کند!(ادامه)
سعادتیان گفت: از ابتدای امسال ۲۱ هزار بدهکار قطعی مالی شامل بدهکاران بانکی، چک‌های برگشتی، مهریه و مشمول ماده ۷۷ قانون شهرداری‌ها ممنوع‌الخروج شدند. ۲۱ هزار بدهکار مالی ممنوع‌الخروج شدند
سعادتیان گفت: از ابتدای امسال ۲۱ هزار بدهکار قطعی مالی شامل بدهکاران بانکی، چک‌های برگشتی، مهریه و مشمول ماده ۷۷ قانون شهرداری‌ها ممنوع‌الخروج شدند.(ادامه)
حساب وکالتی راهکاری است برای این که وجه مورد نیاز برای خریدها، مستقیماً از حساب بانکی شما برداشت شود. مشتریان خرید خودرو چگونه حساب وکالتی باز کنند؟
حساب وکالتی راهکاری است برای این که وجه مورد نیاز برای خریدها، مستقیماً از حساب بانکی شما برداشت شود.(ادامه)
شمال نیوز :  برداشت پرتقال در مازندران به روزهای اوج خود رسید و دست باغداران از بازارهای صادراتی و مشوق های حمایتی کوتاه مانده است. دست باغداران کوتاه و پرتقال بر درخت/ سهم چهار هزار تومانی باغداران از فروش مرکبات
شمال نیوز : برداشت پرتقال در مازندران به روزهای اوج خود رسید و دست باغداران از بازارهای صادراتی و مشوق های حمایتی کوتاه مانده است.(ادامه)
بدهکاران بانکی را معرفی نکنید
برخی افراد که می‌خواهند از تسهیلات بانکی برای خرید عمده مرکبات بهره‌مند شوند یا چک برگشتی دارند یا بدهکار بانکی هستند.(ادامه)
قتل ۲ مرد جوان در تهران توسط مسافر ترک
رفیقم شروع به گریه کردن کرد، اما من گفتم گریه فایده‌ای ندارد و باید شبانه به ترکیه برویم.(ادامه)
برای رفع سو اثر چک برگشتی باید اقدامات قانونی انجام دهید در غیر این صورت تا ۷ سال تاثیر منفی بر اعتبار شما نزد بانک خواهد گذاشت. همه چیز درباره چک‌های برگشتی
برای رفع سو اثر چک برگشتی باید اقدامات قانونی انجام دهید در غیر این صورت تا ۷ سال تاثیر منفی بر اعتبار شما نزد بانک خواهد گذاشت.(ادامه)
تیم دریای بابل در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال، مقابل مهمانش شهرداری همدان با نتیجه مساوی متوقف شد تساوی دیگر در کارنامه دریای بابل
تیم دریای بابل در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال، مقابل مهمانش شهرداری همدان با نتیجه مساوی متوقف شد(ادامه)
برای کودکم چه کتابی بخرم؟
روانشناس به والدین توصیه کرد که با فرزندان‌شان کتاب بخوانند و گفت: کتاب داده‌های مختلفی به کودک می‌دهد اما جایگزین قدرتمندی برای تربیت در غیاب والدین نیست.(ادامه)
شمال نیوز :  به گفته رییس یکی از شعبه های بانک ملی به کارمندان رسمی دولت به خصوص آموزش و پرورش که گویا بانک ها علاقه خاصی به این قشر دارند! پرداخت می شود و سایر مردم به دلایل مختلف که در بالا گفته شد از دریافت آن محروم اند. وام های خرد؛ دولت یک چیز می گوید، بانک ها چیز دیگر!
شمال نیوز : به گفته رییس یکی از شعبه های بانک ملی به کارمندان رسمی دولت به خصوص آموزش و پرورش که گویا بانک ها علاقه خاصی به این قشر دارند! پرداخت می شود و سایر مردم به دلایل مختلف که در بالا گفته شد از دریافت آن محروم اند.(ادامه)
شرایط پرداخت وام بازنشستگان اعلام شد
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی، شرایط دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی را اعلام کرد.(ادامه)
شرایط پرداخت وام ۱۲ میلیونی به بازنشستگان
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی، شرایط دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مازندران با شناسنامه دارکردن باغات برای صادرات یک میلیون تن مرکبات به بازار چین خیز برداشته تا کام چشم بادامی ها را از نوبرانه باغات استان شیرین کند. خیز مازندران برای صادرات/ چینی ها پرتقال های رنگ شده نمی خرند
شمال نیوز : مازندران با شناسنامه دارکردن باغات برای صادرات یک میلیون تن مرکبات به بازار چین خیز برداشته تا کام چشم بادامی ها را از نوبرانه باغات استان شیرین کند.(ادامه)
پایان اردوی ایران در قطر با شکست مقابل الجزایر
تیم ملی فوتبال کشورمان که اردوی خود را در قطر برپا کرده بود، در پایان این اردو و در دیداری دوستانه مقابل الجزایر شکست خورد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.